guineeapig

te pot ajuta!

sâmbătă, 23 iulie 2011

poze cu micutii lui ROSE










9 comentarii:

  1. reclama!!! mari trebuie sa ceara drepturi de autor!!! :) glumesc, imi place blogul tau! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte bine. dar parca mi-am vazut bestiile si vaca de plus... si nu tin minte sa imi fii cerut drepturi :)) te-am trecut si pe blogul meu, sa iti fac reclama ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. serios stai sa vad, ce vaca?:-)))
    cum pot se te adaug ca prietena?

    RăspundețiȘtergere
  4. gata irena, pupici si sper sa nu fi supi ;-))

    RăspundețiȘtergere
  5. haha, nu sunt supi, chiar m-am bucurat sa imi vad bestiile aici :) bine, evident ca vreau si eu album ca rose, dar mi-e jena sa iti spun :)) mi se pare fain blogul ;) poate mai multe poze cu bestiile tale n-ar strica :D

    RăspundețiȘtergere
  6. pup, promit-dar am o rugaminte da-mi niste poze sau iau de pe gemon.
    O sa pun mai multe si cu bestiile mele ;-)))

    RăspundețiȘtergere
  7. intra pe www.mypiggies.blog.com
    sus pe pagina gasesti numele albumelor (data in care am facut pozele). daca dai click pe poze, iti apar mari, si le poti salva cu click dreapta :) tocmai ce vroiam sa actualizez :)

    RăspundețiȘtergere

despre porcusorii nostri dragi